ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    טיפים לבחירת טכנאי מקררים לחדרי קירור תעשייתיים

    מוצרים רבים הינם מוצרים אשר ייצורם, אחסנתם והובלתם מבוצעים בעזרת מערכות קירור מגוונות. הצורך באחסונם בתנאי קור מתאימים קיים ונפוץ בכל רחבי הארץ. חדרי קירור תעשייתיים מוקמים בגדלים שונים ונועדו לאחסן כמויות שונות של מוצרים. חברות המזון הגדולות שמייצרות מוצרים אלו מחזיקות חדרי קירור ענקיים בעלי שטח גדול. יש בהם שורות רבות ומרווחות של מדפים הנישאים לגובה, ביניהם יכולים לעבור מלגזות ומנופים שונים.

    תקינות חדרי הקירור

    פעילותם התקינה של חדרי הקירור השונים הכרחית וחיונית, מאחר וכל תקלה ממושכת בהם עלולה לגרום לקלקול והשמדה של מוצרים בהיקפים גדולים. הנזקים העלולים להיות מתקלות כאלו הינם עצומים. החל מנזקים ישירים שנמדדים בכסף רב ועד לנזקים עקיפים לתדמית המפעל, נזקים באספקה ללקוחות ועוד. לכן, מתכנני חדרי הקירור מגבים את הפעלתו התקינה במקורות אנרגיה חלופיים דוגמת גנראטורים. כמו כן, נדרש צוות תחזוקה מקצועי ומיומן שנכון לסיוע בכל שעה משעות היממה.

    ידע וניסיון

    טכנאי מקררים אמור להיות בעל ידע שנרכש לאחר לימוד אינטנסיבי של התחום. לאורך שנות עבודה ארוכות הוא צובר ניסיון שמסייע לו לפתור בעיות מורכבות. אחת הבעיות הראשוניות איתו מתמודד כל טכנאי קירור היא באבחון הבעיה והתקלה, אבחון מהיר מביא גם למתן פתרונות טובים ויעילים. יש חשיבות רבה לתיקון מהיר ככל האפשר בגלל מהות הסחורה, ולכן, טכנאי מקצועי חייב להיות מצויד באמצעי קשר זמינים בכל עת. קריאה לתיקון יכולה להופיע גם באישון לילה והטכנאי יוזנק לטיפול בבעיה גם אז.

    ניידת שירות מאובזרת

    טכנאי מקררים מסודר יחזיק ברשותו כלי עבודה מקצועיים היכולים לתת מענה לכל תקלה, ובנוסף, מלאי של חלקי חילוף בעלי תקן מתאים. לא תמיד ניתן להחזיק את כל החלקים בגלל המפרט המורכב שיש בכל מערכת קירור, אבל את החלקים שמתקלקלים בקביעות יש צורך להחזיק במלאי. לטכנאי תהיה ניידת שירות מאובזרת ומתוחזקת היטב, ובעזרתה הוא יגיע לכל מקום בו נדרשת עבודתו. תיקון חייב להתבצע בצורה יסודית ותוך כדי החלפת החלקים המתאימים במקוריים או בכאלו שיצרן חדרי הקירור המליץ עליהם. בתקלות מורכבות יהיה צורך לקחת חלקים למעבדת התיקונים.

    תכונות מקצועיות ואחרות

    יש חשיבות עליונה לתפעול תקני של חדר קירור לאורך זמן, ולכן, טכנאי מקררים מסודר ידאג לתיקון איכותי ללא פשרות. טכנאי קירור צריך להתמצא במגוון רחב של חדרי קירור, במערכות החשמל המפעילות אותם, במערכות האוורור הקיימות בהם ועוד. טכנאי קירור חייב להיות בעל תודעת שירות גבוהה מאחר ולקוחותיו הינם מגוונים. לכל אחד דרישות אחרות משלו, ויש צורך לדעת לספק פתרונות לכולם. לעיתים, הוא יידרש לתיקוני חירום, ולעיתים, לתחזוקה תקופתית.

    התקשרו כבר עכשיו ל-08-8525317 ותזכו לשירות מעולה ויעיל בהקדם.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים